seo education
seo education

شرينك در اصطلاح به معني كشيده شدن است و پك، بسته بندي مي باشد. شرينك پك بطري، نوعي بسته بندي است كه در آن نايلوني شفاف به دور محصول پيچيده مي شود و چندين بطري را در كنار هم به صورت منظم نگه داري مي كند، در نتيجه جابجايي آسان تر مي شود و بدين وسيله از ورود گرد و خاك و .. نيز محافظت مي نمايد. 

از دستگاه شرينك پك براي بسته بندي محصولاتي از قبيل بطري آب معدني، نوشيدني ها و ديگر مواد غذايي استفاده مي شود. شرينك پك بطري از طريق يك تونل حرارتي كه در آن فيلم به دور محصول كشيده مي شود و سپس حالت آن را به خود مي گيرد و به آن مي چسبد، انجام مي گيرد.

ماشين سازي شيرزاد با داشتن سابقه طولاني در توليد انواع دستگاه هاي بسته بندي به ويژه انواع دستگاه هاي شرينك پك بطري در ابعاد و اندازه هاي مختلف، توانسته با كيفيت ترين و مرغوب ترين نوع آن ها را با مناسب ترين قيمت روانه بازار نمايد.

ارتباط با ما: ۰۹۳۸۱۱۶۷۶۸۳

نحوه عملكرد دستگاه شرينك بطري

كاركرد دستگاه شرينك بطري- ماشين سازي شيرزاد

پس از اينكه محصول به صورت اتومات و يا توسط اپراتور در نوار نقاله قرار گرفت ، كالاها در رديف هاي 2 يا 3 تايي قرار مي گيرند و به سمت جلو هدايت مي شوند. پس از آن در داخل فيلم شرينك قرار مي گيرند، برش پلاستيك انجام مي شود و وارد تونل حرارتي مي شوند، نايلون حالت محصول را به خود مي گيرد، دور محصول پيچيده مي شود و در انتها به صورت شرينك از تونل خارج مي شود.

مزاياي استفاده از دستگاه شرينك بطري

  1. امكان بسته بندي چند محصول ناپايدار كنار يكديگر.

  2. به دليل استفاده از نايلون نازك محتواي بسته ها قابل مشاهده مي باشد.

  3. قابليت حمل آسان.

انواع دستگاه شرينك بطري 

انواع شرينك بطري- ماشين سازي شيرزاد

  • دستگاه شيرينگ پك تونلي

  • دستگاه شيرينگ پك گاز سوز

  • دستگاه شيرينگ پك دستي

  • دستگاه شيرينگ پك اتوماتيك

قيمت شرينك بطري

قيمت شرينك بطري- ماشين سازي شيرزاد

قيمت دستگاه شرينك پك بطري بسته به نوع اتومات و نيمه اتومات و هم چنين دوگانه يا تك گانه سوز متفاوت مي باشد. به اين نحو كه متناسب با نوع دستگاه قيمت نيز تغيير ميكند. 

https://shirzadmachine.com/post/16/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%DA%A9-%D8%A8%D8%B7%D8%B1%DB%8C

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۴۶:۲۳ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی