seo education
seo education

با توجه به اين كه سالمندي يكي از دوران زندگي همه بانوان و مردان مي باشد، و در اين دوران افراد دچار سالخوردگي مي شوند، و همين موضوع باعث كاهش توانايي هاي جسماني آن ها خواهد شد. حتي ممكن است، نتوانند كارهاي ساده و شخصي خود را هم انجام دهند. خانواده هاي اين عزيزان با توجه به مشكلات اقتصادي، مشغله هاي كاري ممكن است، زمان كافي براي پرستاري و نگهداري والدين سالمند خود نداشته باشند. به همين خاطر مركز پزشكي سلامت نوين با ارائه خدمات پرستاري در منزل توانسته است، مشكل اين عزيزان را حل كند.

ارتباط با ما: 02634471270

پرستار در منزل

با حضور يك پرستار در منزل كه آشنايي كامل با فرايندهاي درماني را دارد، مي تواند كمك زيادي به بهبود روند شرايط زندگي سالمند خواهد كرد. جهت انجام كارها و خدمات در منزل حتماً به تخصص و مهارت خاصي نياز است، به همين خاطر اگر افرادي كه آموزش هاي ويژه براي نگهداري را نديده باشد، به هيچ عنوان قادر به ارائه ي خدمات پرستاري در منزل نخواهد بود.

پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند

همان طور كه قبلاً هم گفتيم، همه ي افراد خانواده مشغول به كار هستند، و ديگر هيچ كدام از اعضاي خانواده وقت اضافي براي هيچ كاري را ندارد. در اين شرايط پرستاري از سالمندان هم يكي از وظايفي مي باشد، كه برعهده ي فرزندان سالمندان مي باشد، كه حتماً بايد به درستي و صحيح انجام شود. ممكن است، اين سوال براي شما بيايد، كه در اين شرايط بايد چيكار كرد؟

اگر يك از اعضاي خانواده ي شما سالمند مي باشد، و شما نمي توانيد به خاطر مشغله هاي كاري و ديگر مسائل به آن ها رسيدگي كنيد، مي توانيد از پرستار براي سالمند استفاده كنيد، و اگر سالمند يا فردي بيمار هم داريد، مي توانيد از پرستار بيمار در منزل استفاده كنيد. يكي از ويژگي هايي كه حتماً بايد پرستار داشته باشيد، اين است، كه در انجام كار خود حرفه اي و كاربلد باشد، هم چنين از ديگر مواردي كه مي توان به آن ها اشاره كرد، داشتن دانش و مهارت، علاقه به كار و سالمندان، دلسوزي و صبر و مهرباني، قابل اعتماد بودن، رفتار و اخلاق حرفه اي و توانايي ايجاد رابطه اي خوب. همه ي اين موارد به نگهداري و سلامت جسمي و روحي سالمند مورد نظر كمك مي كند.

در صورتي كه از مركز سلامت نوين درخواست استخدام پرستار داشته باشيد، مي توانيد از مزاياي زير بهره مند شويد.

  • پرستاري كه براي سالمند شما در نظر گرفته مي شود، قبلاً سابقه ي كار دارد.
  • مشخصات كامل و تضمين هاي لازم را از او گرفته اند.
  • در صورتي كه به هر دليلي لازم باشد، مي توانند يك پرستار سالمند ديگر براي شما جايگزين كنند.

پرستار سالمند فردي مي باشد، كه وظايف پرستاري و مراقبت و انجام امور شخصي سالمند در منزل را انجام مي دهد. اين پرستاران از نظر تخصص و تحصيلات در زمينه هاي مختلف تخصص دارند، كه عبارتند از: مراقب و نگهدار، بهيار، پرستار.

ممكن است، والدين شما از نظر جسماني سالم باشند، و فقط براي انجام كارهاي شخصي احتياج به كمك داشته باشند، در اين مواقع شما مي توانيد از مراقب سالمند در منزل استفاده كنيد. ولي در صورتي كه سالمند شما از نظر فيزيكي و حركتي با مشكل رو به رو شده اند، ابتدا به آنها توصيه مي كنيم، تا از خدمات ويزيت پزشك در منزل استفاده كنند. پرستاران مجموعه ما با توجه به شرايط بيماران و يا سالمندان مي توانند به صورت ساعتي، روزانه، شبانه روزي و حتي در روزهاي تعطيل هم از سالمند شما مراقبت كنند.

قطعاً همه ي سالمندان نياز به پرستار و نگهداري ندارند، چون مي توانند بعضي از كارها را خودشان انجام دهند، ولي در بعضي از مواقع ممكن است، توانايي هاي خود را از دست دهند، و ديگر نتوانند كارهاي شخصي خود را انجام دهند، به همني خاطر بهتر است، فردي همراهشان باشد، تا در صورت نياز به آن ها كمك كنند. پرستار سالمند در منزل حتماً بايد تخصص كافي در مراقبت از سالمند را داشته باشد، و وظايف نگهداري از سالمند را به بهترين شكل ممكن انجام دهند. حتماً در انتخاب پرستار سالمند در منزل بايد دقت كافي را داشته باشيد، و همچنين نكاتي را نسبت به شرايط مد نظر داشته باشيد، تا بتوانيد انتخاب خوبي در مركز پرستاري و همچنين خود پرستار داشته باشيد.

پرستار سالمند در منزل قيمت

چه زماني بايد پرستار استخدام كرد؟

  • پس از عمل جراحي و آسيب ديدگي سالمندان براي انجام كارها
  • استفاده از خدمات تخصصي پرستاري در منزل
  • سالمندان تنها
  • سالمندان دچار آلزايمر
  • در سالمندان دچار محدوديت هاي حركتي
  • براي استراحت اعضاي خانواده و تجديد قوا در امر مراقبت
  • كاهش هزينه ها
  • صرفه جويي در وقت

استخدام پرستار سالمند

حتماً براي استخدام پرستار در منزل بايد به نكات زير توجه داشته باشيد.

  • آيا پرستار دوره‌ ها و آموزش هاي لازم براي نگهداري از سالمندان را گذرانده است؟
  • پرستار تا چه مقدار با وظايف و اهميت حرفه‌ ي خود آشنا مي باشد؟
  • آيا مراكزي كه پرستار را ارسال مي كنند، قابل اعتماد هستند؟
  • آيا مركز ارائه خدمات پرستاري، دسترسي 24 ساعته به پشتيبان پرستار را براي شما فراهم مي‌ كند؟
  • آيا پرستار اعزامي رفتار اجتماعي و قابل قبولي دارد؟

پرستاري را مي خواهيد براي پرستاري سالمند خود استخدام كنيد، بايد شرايط زير را داشته باشد.

  • شرايط سني بين 25 تا 55 سال
  • داشتن سابقه كاري 
  • مودب، باشخصيت، صبور، دلسوز
  • آشنايي با امور منزل و آشپزي
  • داشتن اطلاعات و شناخت كافي در مورد داروها
  • تحصيل كرده باشد.
  • داشتن تعهد كاري
  • داشتن علاقه
  • داشتن مدرك و گذراندن دوره هاي لازم
  • خوش برخورد و پر انرژي
  • عدم اعتياد به مواد مخدر حتي سيگار
  • نداشتن مشكل جسمي و روحي

خدمات نگهداري و پرستاري از سالمند در منزل

پرستار سالمند شخصي مي باشد، كه داراي تحصيلات و دانش و مهارت كافي در زمينه پرستاري از سالمند در منزل مي باشد، و به همه ي بيماري ها و مشكلاتي كه سالمندان ممكن است، با آن رو به رو شوند، آشنايي دارد، و مي داند كه در شرايط حساس بايد چه كاري را انجام دهد. خدمات پرستاري از سالمند در منزل با توجه به اين كه امروزه با خاطر پيشرفته تر شدن تكنولوژي ها و ديگر موارد گسترش پيدا كرده اند، همين موضوع باعث شده است، كه هر روز به تنوع خدمات و كيفيت آن ها اضافه شود. اگر قصد داريد، از اين خدمات استفاده كنيد، مي توانيد ارائه ي اين خدمات را از مجموعه ي ما بخواهيد، چون كه مجموعه ي ما يك مركز پرستاري در منزل در تمام نقاط كرج است، كه داراي با تجربه ترين و حرفه اي ترين پزشكان و پرستاران در اين زمينه مي باشد. در مجموعه ما هر فردي كه به عنوان پرستار مثلاً پرستار سالمند يا پرستار كودك در منزل مشغول به ارائه خدمات باشد، كاملاً با وظايف خود آشنايي دارد، و قادر به انجام تمام كارهاي پرستاري مي باشد.

پرستار در منزل

مراقب سالمند در منزل شبانه روزي

مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزي از جمله خدماتي مي باشد، كه به صورت 24 ساعته و تمام وقت توسط پرستار براي مراقبت از سالمندان ارائه مي شود. وجود پرستار شبانه روزي سالمند مي تواند باعث بهبودي روند زندگي چه براي سالمندان سالم و چه براي سالمندان ناتوان باشد. پرستاران به هيچ عنوان نبايد درباره زندگي شخصي خود صحبت كنند، و يا حتي در مورد زندگي شخصي سالمند سوالي بپرسند، نبايد اقدام به قرض گرفتن پول از سالمند كنند، پرستار بايد صبور باشد، و احساسات خود را كنترل كند، و همچنين اگر مشكلي پيش آمد، قبل از هر اقدامي با خانواده سالمند در ميان بگذارد.

نگهداري از سالمند در منزل

با توجه به اين كه جامعه ي سالمندي ايران روز به روز گسترده تر مي شود، و به خاطر دلايل اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي، معمولاً وظيفه ي نگهداري از سالمند در منزل بر دوش فرزندان است، ولي با توجه شرايطي كه دارند، قادر به انجام اين كار نيستند، به همين خاطر مراكز پرستاري شكل گرفته اند. خدمات نگهداري از سالمندان در منزل احتياج به صبر و حوصله فراوان است. حتي در برخي از مواقع اين پرستاران مانند دختر، همدم و ياور در كنار سالمندان حضور دارند، و باعث دلگرمي آن ها مي شوند.

نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل

بعضي از سالمنداني كه قادر به انجام كارهاي شخصي خود مي باشد، و برخي ديگر ممكن است، نتوانند اين كارها را انجام دهند. در اين صورت سالمندان احتياج به خدمات پرستاري و نگهداري از سالمند به صورت شبانه روزي در منزل را دارند. با حضور يك فرد متخصص و حرفه اي كه تجربه ي نگهداري از سالمندان را دارد، نه تنها اوضاع را براي بيمار بهتر مي‌ كند، بلكه فشار روحي و جسمي ‌روي خانواده‌ ها را به خاطر وظيفه سخت و طاقت فرساي رسيدگي و مراقبت شبانه روزي از بين مي‌ برد.

مراقب مخصوص نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل با درك و رسيدگي به نيازهاي خاص سالمندان شرايط و درمان ايمن تري را براي نگهداري از سالمند تضمين مي كند. اين خدمات نسبت به بستري كردن سالمند در بيمارستان و يا هر جاي ديگر بسيار مقرون به صرفه است، ولي بايد به اين نكته توجه كنيد، كه هنگام استخدام پرستار شبانه روزي سالمند در منزل به دليل اين كه پرستار بايد به صورت شبانه روزي از بيمار مراقبت و با او زندگي كند، هزينه بيشتري نسبت به پرستار خصوصي سالمند به صورت ساعتي يا نيمه وقت دارد.

قيمت پرستار سالمند در منزل تهران

چه زماني به پرستار سالمند نياز داريم؟

در بعضي از مواقع ممكن است، به خاطر تغييرات جسماني، زمين خوردن هاي مداوم، مشكل در راه رفتن و فعاليت بدني، فراموشي، عدم توانايي در انجام كارهاي شخصي، ناتواني در مديريت مصرف صحيح داروها احتياج به يك پرستار دلسوز و متعهد دارند. به خاطر دلايل مختلفي ممكن است، اعضاي خانواده تصميم بگيرند، براي والدين سالمند خود پرستار استخدام كنند. يكي از رايج ترين دلايل مشغله كاري است. بسياري از افراد وقت كافي براي مراقبت از سالمند را ندارند. از ديگر دلايلي كه ميتوان به اشاره كرد، نداشتن توانايي جسمي براي مراقبت از سالمنداني است، كه در تحرك و راه رفتن مشكل دارند.

بعضي از سالمندان هم ممكن است، به خاطر شرايط پزشكي نياز به انجام تزريقات در منزل و برخي ديگر نياز به مراقبت هاي بهداشتي داشته باشند. در صورتي كه مهارتي در اين زمينه نداشته باشيد، بايد سالمندتان را براي انجام تزريقات و دريافت مراقبت هاي بهداشتي به مراكز درماني ببريد، كه انجام اين كار هم براي شما و هم براي سالمندتان به خاطر كهولت سن و بيماري مي تواند بسيار سخت باشد.

وظايف پرستار سالمند در منزل

  • مراقبت و نگهداري از سالمند

يكي از مهمترين وظايف پرستاران سالمند مراقبت و نگهداري از سالمند، برقراري روابط دوستانه و صميمي با سالمند مي باشد. اين موضوع باعث مي‌ شود، تا عزيزان شما كمتر در معرض افسردگي‌ هاي دوران سالمندي قرار بگيرند.

  • استحمام سالمند و رسيدگي به نظافت شخصي

يكي از كارهايي كه ممكن است، به خاطر بالا رفتن سن افراد انجام آن براي سالمندان مشكل باشد، استحمام و انجام امور مربوط به نظافت شخصي، رفتن به توالت و يا مرتب كردن و سلماني موها مي‌ باشد. بعضي از سالمندان به خاطر مشكلاتي همچون بي اختياري در ادرار و… نياز به پوشك شدن دارند، كه اين مورد نيز در حيطه وظايف پرستار سالمند مي‌ باشد.

  • انجام امور خانه و خدمتكاري در منزل

مراقب علاوه بر نگهداري از سالمند، كارهاي خانه را براي آن ها انجام مي‌ دهد. اين امور مي تواند شامل پخت غذا مناسب با رژيم غذايي وي، امور نظافت و تميز كردن منزل، شستشوي ظروف و پذيرايي از مهمانان وي مي‌ باشد.

  • انجام امور رفاهي و پر كردن اوقات فراغت سالمند

يكي از كارهايي كه انجام آن باعث خوشحالي سالمندان مي شود، تفريح و حضور در اجتماع است. با توجه به توافقات انجام شده مراقب سالمند مي‌ تواند در ساعات مشخصي از روز سالمند را در بيرون از منزل همراهي كند، و همراه وي به پارك و گردش بروند. هم چنين پرستار مي‌ تواند در فعاليت‌ هاي سرگرم كننده درون منزل اعم از تماشاي فيلم، كتاب‌ خواني، حل جدول، مرور خاطرات و تماشاي آلبوم ‌هاي قديمي سالمند را همراهي كند.

  • رسيدگي به وضعيت درماني سالمند در منزل

اگر سالمند تحت نظر پزشك باشد، و از داروهاي خاصي استفاده كند، پرستار بايد طبق زمان بندي مشخص شده توسط پزشك معالج دارو را به بيمار يادآوري كند، و وظيفه دارو دادن به وي را برعهده خواهد داشت. علاوه بر اين پرستار سالمند موظف است، در صورت نياز به صورت روزانه و هفتگي فشار خون و يا ميزان قند خون وي را اندازه‌ گيري كند.

  • انجام امور اداري و مالي سالمند

در صورت داشتن اجازه ي خانواده ي سالمند پرستار مي‌ تواند امور اداري و حتي مالي وي را نيز انجام دهد. انجام خريد براي منزل، پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت قبوض آب و برق و گاز و نيز ديگر امور بانكي از جمله وظايف يك پرستار سالمند مي‌ تواند باشد.

از ديگر وظايف پرستار سالمند در منزل مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • رسيدگي به رژيم غذايي سالمند
  • همراهي سالمند در صورت نياز و طبق خواسته خانواده سالمند
  • مراقبت از زخم
  • مراقبت از سوند معده و يا سوند ادرار بعد از نصب سوند در منزل
  • حفظ ارتباط با پزشك سالمند و گزارش تغييرات سلامتي و تغييرات نسخه دارويي سالمند و اجراي آن
  • خواندن كتاب براي سالمند
  • بازي كردن
  • نامه نوشتن و يا پيغام گذاشتن از طرف سالمند

شرح وظايف پرستار سالمند در منزل

پرستاري سالمندان

با استفاده از خدمات پرستاري سالمندان باعث مي شود، تا سلامت روحي و رواني و جسمي سالمند به طور كامل حفظ شود، و هزينه آن هم نسبت به آسايشگاه ها بسيار كمتر است. بعضي از سالمندان توانايي انجام امور شخصي يا عمومي را ندارند، و احتياج به همدم يا هم صحبت دارند، ولي برخي از آن ها نياز به كسي دارند، كه در انجام امور همراهشان باشد، و از آن ها مراقبت و نگهداري كند.

از مهم ترين موارد در اين زمينه:

  • داشتن توانايي كنترل احساسات در پرستاري سالمندان 
  • داشتن مهارت ارتباطي در پرستاري سالمند
  • صبور بودن در مراقبت از سالمند در منزل
  • داشتن دقت بالا در پرستاري از سالمندان در منزل
  • قدرت بدني بالا در پرستاري سالمند

پرستار سالمند حرفه اي

استفاده از خدمات پرستاري در منزل و يا مراقبت در منزل توسط مراقب و پرستار سالمند حرفه اي ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه به برخي از آن ها اشاره شده است. در اين مورد پرستار سعي مي كند، تا شرايط ايمن را براي سالمند ايجاد كند، و از اين طريق مي توانند محدوديت هاي سالمند را كاهش و استقلال سالمند را افزايش دهند.

پرستارهاي سالمندي كه به صورت حرفه اي كار مي كنند، برخلاف مراقبين خانوادگي آموزش مي بينند، تا وضعيت جسمي و رواني سالمند را تحت نظر داشته باشند، و متوجه ي تغييرات هر چند كوچك در عادات غذايي، ظاهر و رفتار سالمند شوند، و آن را به پزشك معالج گزارش دهند. به همين خاطر استفاده از خدمات تخصصي مراقبت و پرستاري سالمند حرفه اي از لزومات مراقبت از سالمند در منزل مي باشد.

مزايا استفاده از خدمات پرستاري در منزل 

  • با وجود پرستار در خانه باعث مي شود، تا سالمندان در محيط خانه و در كنار ديگر اعضاي خانواده ي خود احساس بهتري داشته باشند، و در آرامش زندگي كنند.
  • انجام امور روزانه ي خود مانند استحمام و بردن به دستشويي و…

پرستاري در منزل

پرستاري در منزل موارد زيادي را در برمي گيرد، به همين خاطر شما مي توانيد به هر خدماتي كه احيتاج داشتيد، را از ما درخواست كنيد. وارد شدن به دوران سالمندي از سن 50 سال به بعد شروع مي شود، كه يك سري تغييران فيزيكي، روحي، رواني و... در افراد ايجاد مي شود، كه يك پديده طبيعي و مهم است، و پرستاري از سالمند در منزل از خدمات ارائه شده در مركز ما مي باشد، كه توسط پرستاران باتجربه و حرفه اي انجام مي شود.

تقسيم بندي سالمندي

از نظر سني 

  • سالمند جوان (70-60 سال)
  • سالمند ميانسال (80-71 سال)
  • سالمند پير (81 سال به بالا)

از نظر ميزان وابستگي 

  • داراي حداقل وابستگي
  • وابستگي نسبي
  • حداكثر وابستگي

خدمات پرستاري در منزل هم شامل:

  • بررسي وضعيت اوليه ي بيمار و تعيين كردن يك برنامه مراقبت ويژه از بيمار
  • نظارت بر روي مصرف دارو و كمك به تسكين دردهاي بيمار
  • شست شو دادن و پانسمان كردن زخم هاي بيمار
  • يادداشت كردن علائم حياتي بيمار
  • به روز رساني هر يك از انواع مراقبت هاي بيمار طبق وضعيت بيماري 
  • آموزش دادن نحوه صحيح مراقبت كردن از بيمار به خانواده او
  • ارائه دادن پيشنهاداتي براي بهبود امنيت بيمار در منزل
  • كنترل كردن علائمي كه ميتواند باعث بد حاليه بيمار و مراجعه كردن او به بيمارستان شود.
  • نظارت كردن بر انجام دادن كمك هاي اوليه در منزل
  • ارتباط پرستار بيمار با پزشك براي اطلاعات بيشتر جهت مراقبت از بيمار
  • تشويق كردن بيمار به همكاري و حمايت از او

نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل

پرستار مرد سالمند

معمولاً آقايان درصد بسيار كمي از جامعه پرستاري را تشكيل مي‌ دهند. با توجه به اين كه بسياري از مردان كهنسال با پرستاران مرد رابطه بهتري دارند. علاوه بر اين يك پرستار مرد به دليل قدرت فيزيكي مناسب خود توانايي بيشتر در رسيدگي به امور سالمندان دارد.

پرستار خانم سالمند

بانوان درصد بيشتري از جامعه ي پرستاري ايران را مي‌ دهند. خانم ها به دليل ويژگي‌ هاي ذاتي خود همانند مهرباني و دلسوزي بيشتري كه دارند، بسيار پرستاران مناسبي هستند. هم چنين در انجام كارهاي خانه توانايي بالايي دارند. اگر طعم غذا و نظم و ترتيب منزل بيمار براي شما اهميت زيادي دارد، مي توان روي كمك پرستاران زن حساب ويژه‌ اي باز كنيد. اغلب زنان كهنسال پرستار زن را ترجيح مي‌ دهند.

نگهداري از سالمند

قطعاً بهترين مكان براي تما افراد سالمند خانه ي خودشان مي باشد، چون ممكن است، فكر كنند، كه سر بار و محتاج ديگر اعضاي خانواده ي خود هستند، و يا در خانه افراد ديگر و يا حتي فرزندان خود اضافي هستند. به همين خاطر سالمندان زن و مرد در خانه خود احساس امنيت و آرامش بيشتري دارند، و همچنين از نظر روحي و جسمي در شرايط بهتري قرار مي گيرند.

نگهداري از سالمندان توانا و ناتوان را مي توان به پرستار در خانه سالمندان يا حتي برخي بيمارستان ها سپرد، ولي بهترين راه براي اين كه اين لحظات از زندگي را در بهترين شرايط بگذرانند، و هيچ نگراني و خجالت و ناراحتي اي بابت هيچ موردي نداشته باشند.

نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل

نگهداري از سالمند با حقوق بالا

پرستاران متعددي وجود دارند، كه به دنبال كاري مانند نگهداري از سالمند با حقوق بالا مي باشند. اين خدمات توسط پرستاراني متخصص، با دانش و مهارت بالا، مدارك تحصيلي بالا و... با بهترين شرايط مي باشد.

پرستار سالمند در كرج

پرستاران بايد توانايي انجام كارهاي مراقبت و نگهداري از سالمندان در منزل را داشته باشند، و حتماً بايد دانش و تجربه كافي از اين توانايي ها داشته باشد، تا بتواند آن ها را انجام دهد. اگر جزو افرادي هستيد، كه در شهر كرج و مناطق اطراف آن سالمندي داريد، كه احتياج به پرستار دارد، مي توانيد با كارشناسان مجموعه ما تماس بگيريد، و از پرستاران باتجربه و حرفه اي ما استفاده كنيد.

به طور قطع يكي از مشكلاتي كه افراد در سالمندي و سنين بالا نگران آن هستند، تنها ماندن است، كه سبب دلتنگي، آلزايمر و ديگر مشكلات بيماري ها مي شود. براي اين كه بتوانيد از بروز اين مشكلات جلوگيري كنيد، مي توانيد از پرستاران دلسوز و مهربان درخواست كنيد، تا مانند يك همدم در كنار والدين سالخورده شما باشند، و از آن ها مراقبت كنند.

استخدام پرستار شيفت شب سالمند

افرادي كه شرايط خاص زير را داشته باشند، احتياج به پرستار شيفت شب دارند:

  1. ترسيدن از تنهايي 
  2. شب بيداري 
  3. چند نوبت در شب به دستشويي مي روند.
  4. سالمنداني كه پوشك مي شوند.
  5. سالمنداني كه شب ها احتياج به صحبت و درد و دل دارند.
  6. آلزايمري هستند.
  7. شبها بيدار مي باشند، و فقط به اطراف خيره مي شوند.
  8. سالمنداني كه زندگي نباتي دارند 
  9. سالمنداني كه شب ها احتياج به لگن دارند.
  10. سالمنداني كه داروي ساعتي دارند.
  11. سالمنداني كه بي قرار هستند.

پرستاري سالمندان دچار ناتواني جسمي و ذهني

سالمندان زيادي وجود دارند، كه ممكن است، دچار ناتواني‌ هاي شديد و محدوديت‌ هاي جسماني باشد. در صورت وجود اين وضعيت ممكن است، نتوانند به كارهاي شخصي خود رسيدگي كنند، به همين خاطر بايد يك مراقب سالمند آموزش ديده با ملايمت و مهرباني و با حفظ عزت نفس سالمند او را در انجام امور كمك كند.

پرستاري از سالمند پوشكي

يكي از مسائل مربوطه به نگهداري و مراقبت از سالمندان، نگهداري از سالمند پوشكي مي باشد. زماني كه پرستار سالمند يا مراقب سالمند در مورد اصول بستن پوشك بزرگسال را آموزش ديده باشند، و اصول نظافت و تعويض پوشك بزرگسال را به بهترين شكل انجام دهد، سبب راحتي و آسايش بيشتر سالمند باشد. هنگام پوشك كردن سالمندان بايد به نكاتي از قبيل وزن و سايز سالمند و همچنين انواع پوشك سالمند كه بايد متناسب با فرد سالمند انتخاب شود.

بعضي از كارهاي شخصي سالمند كه برعهده پرستار است، شامل:

  • كمك به شست و شو و دوش گرفتن سالمند
  • شست و شوي ملحفه و روتختي سالمند
  • رسيدگي به ظاهر سالمند 
  • كمك به بهداشت دهان دندان
  • مراقبت‌ هاي مربوط به بي اختياري ادراري و اجابت مزاج سالمند و نظافت سالمند
  • انجام كارهاي نظافتي منزل
  • شستن لباس‌ ها
  • آشپزي كردن
  • بيرون بردن زباله‌ ها
  • انجام امور سبك منزل
  • ديگر خدمات تخصصي
  • كمك به تحرك و قدم زدن در سالمندان
  • پوشيدن لباس
  • كمك به خوابيدن در تخت خواب
  • جابجايي روي ويلچر
  • جا به جايي از روي تخت روي ويلچر يا صندلي
  • غذا دادن به سالمند
  • كمك به بهداشت فردي

پرستاري از سالمند پوشكي

قيمت پرستار سالمند در منزل

يكي از ويژگي هاي استخدام پرستار از طريق موسسات پرستاري داراي مجوز مشخص بودن قيمت و تعرفه ي دستمزد پرستار سالمند در منزل مي‌ باشد. دستمزد پرستار با توجه به عوامل مختلفي اعم از ميزان تحصيلات، تجربه و تخصص، نحوه عقد قرار داد (روزانه و يا 24 ساعته) و نيز قرارداد هاي مدت دار و همچنين شرح وظايف پرستار متغير مي‌ باشد. شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و يا اطلاع از قيمت ها با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد. اين مركز با توجه به شرايط و درخواست شما و بودجه مد نظر شما مراقب، نگهدار و پرستار سالمند متخصص و باتجربه را به منزل شما اعزام خواهد كرد.

از ديگر مواردي كه ممكن است، بر روي تعرفه ي پرستار سالمند در منزل تأثيرگذار باشد، شامل:

  • حمام كردن سالمند
  • آشپزي براي سالمند يا خانواده سالمند
  • جا به جايي فرد مسن روي تخت يا همراهي وي براي راه رفتن
  • اجابت مزاج سالمند
  • بيماري هاي سالمند 

https://salamatnovin.com/post/29/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۸:۰۴ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی