seo education
seo education

هر چند وقت يك بار ممكن است، كه همه ي افراد جهت بررسي وضعيت سلامتي خود، سرماخوردگي فصلي، بيماري هاي حاد و يا مزمن و... نياز به معاينه ي پزشك داشته باشند. در بعضي از موارد ممكن است، به خاطر بيماري از لحاظ جسمي ضعيف مي شويم، و جا به جا شدن براي ما سخت است، و در اين صورت ترجيح دهيم، در منزل بمانيم، قطعاً در اين صورت مراجعه به پزشك كار سختي براي ما خواهد بود. به همين خاطر ترجيح مي دهيم، كه به جاي مراجعه به مطب پزشك ما را در منزل معاينه و ويزيت كند.

خدمات پزشكي سلامت نوين براي برطرف كردن نگراني هاي شما و ارائه خدمات درماني در منزل را با هزينه مناسب در مقايسه با بيمارستان ها و درمانگاه ها آغاز كرده است. پزشكان اين مجموعه متخصصان مجربي مي باشند، كه با به كارگيري از بهترين روش هاي درماني به بهبودي بيمار كمك مي كنند. بهترين بخش در مورد خدمات پزشك در منزل ما اين است، كه در فضاي آرام خانه خود در كنار ديگر افراد خانواده خواهيد بود. خدمات اين مركز به صورت 24 ساعته ارائه داده مي شود، و همه ي مناطق و شهرهاي كرج تحت پوشش اين مجموعه مي باشد.

ويزيت پزشك در منزل

ارتباط با ما: 02634471270

حضور يك پزشك عمومي در منزل مي‌تواند كمك‌هاي بسياري به ما بكند. امكان دارد كه ما دردي را تجربه كنيم اما به صورت دقيق ندانيم كه براي اين درد يا آسيب، بايد به كدام متخصص مراجعه كنيم. پزشك عمومي با بررسي‌هاي باليني مي‌تواند به اين سوال ما جواب دهد و به صورت دقيق، تخصصي كه براي درمان و بهبود به آن نياز داريم را به ما معرفي نمايد. 
همچنين يكي از فعاليت‌هاي مهم پزشك عمومي بررسي آزمايشات دوره‌اي و چكاپ كامل در منزل ( كه زيرمجموعه‌ي خدمت آزمايش در منزل سلامت نوين به شما مي‌ رود ) است. پزشك عمومي مي‌تواند با مشاهده‌ي آزمايشات ما و متناسب با آن، داروهايي تجويز كند يا به ما مراجعه به يك متخصص را توصيه نمايد. 
همچنين پزشك عمومي مي‌تواند به صورت دوره‌اي بر بالين بيمار حضور داشته باشد و شرح‌ حال‌ هاي مورد نظر را از او و خانواده‌اش دريفات كند تا بتواند با استفاده از اين داده‌ها، اقدامات لازم را انجام دهد ( پيشنهاد دارو، پيشنهاد چكاپ، معرفي به متخصص و... )

ويزيت متخصص عفوني در منزل

وظايف پزشك عمومي در منزل در يك نگاه: 

  • بررسي سلامتي عمومي بيمار 
  • بررسي نتايج آزمايش 
  • بررسي روند درمان 
  • بررسي دوز و نوع داروها 
  • ارائه مشاوره پزشك 
  • ارجاع بيمار به پزشك متخصص

مزاياي ويزيت پزشك در منزل

احتمالا ساده‌ترين خدمتي كه در عين حال بسيار كاربردي است، دريافت ويزيت پزشك در منزل است. روشي كه اجازه مي‌دهد، شما بدون حضور در ترافيك، چراغ قرمز و حتي منتظر ماندن در صف‌هاي طولاني مراكز درماني، پزشك را ملاقات كنيد، مشكلات خود را بيان كنيد و راهنمايي‌هاي او را دريافت كنيد. براي افرادي كه سنين بالاتري دارند، يا دچار ناتواني‌هاي حركتي و ذهني هستند، مادران بارداري كه بايد تحت مراقبت پزشكي باشند و افرادي كه در حال گذر از بيماري سختي هستند، ويزيت پزشك در منزل، علاوه بر آسودگي كه مي‌تواند داشته باشد، تا حد خوبي، هزينه‌هاي بستري در بيمارستان را هم كاهش مي‌دهد. ما در آزمايش آنلاين خدمت ويزيت پزشكي در منزل را ارائه داده‌ايم و تلاش مي‌كنيم نياز شما را به پزشكان متخصص و البته متعهد، پاسخگو باشيم. شما مي‌توانيد اين درخواست را از طريق همين صفحه و يا تلفني ثبت كنيد. با وجود سبك زندگي شلوغ و پرمشغله، خدمات ويزيت پزشك در منزل به طور فزاينده‌اي مورد استقبال قرار گرفته است. در اين حالت، نه تنها مي‌توانيد در وقت صرفه جويي كنيد بلكه از خطر ابتلا به ويروز كويد-9 نيز در امان خواهيد بود. هزينه‌هاي ويزيت پزشك در منزل كمتر يا هم تراز با هزينه ويزيت بيمارستان است، بنابراين شما با استفاده از اين خدمات مي‌توانيد در پرداخت هزينه رفت و آمد صرفه جويي كنيد.

ويزيت پزشك در منزل تهران

ويزيت پزشك كرونا در منزل

در صورتي كه به كرونا مبتلا شده ايد، و يا از فردي كه مبتلا است، مراقبت مي كنيد، براي اين كه بتوانيد سلامتي ديگر اعضاي خانواده و ديگر افراد را حفظ كنيد، بهتر است، از ويزيت پزشك در منزل استفاده كنيد. انجام اقداماتي از قبيل ماندن بيمار در يك اتاق جداگانه، فاصله حداقل 1 متر با ديگر افراد، داشتن تهويه ي مناسب در اتاق بيمار و فضاهاي مشترك قبل از ويزيت پزشك در منزل ضروري مي باشد. حتماً سعي كنيد، كه هواي تازه را تا جايي كه ممكن است، وارد منزل كنيد.

در صورتي كه نياز به مشاوره رايگان يا ويزيت پزشك در منزل داشتيد، مي توانيد از طريق برقراري تماس با كارشناسان مجموعه مشكل خود را رفع كنيد.

ويزيت پزشك در منزل كرج

مراجعه به پزشك زماني كه احساس ناخوشي مي‌كنيم براي بسياري از ما ساده است. با اين حال، مراقبت‌هاي پزشكي ممكن است براي كساني كه در خانه هستند و قادر به ترك خانه نيستند، قابل دسترسي نباشد. مراجعه به مطب پزشك براي اين دسته از افراد ممكن است دشوار و ناامن باشد. كساني كه نياز به عمل‌هاي جراحي دارند، ساعت‌هاي زيادي در هفته را به رفت و آمد از خانه به كلينيك‌ها يا بيمارستان‌ها مي‌گذرانند و در صف‌هاي طولاني براي دسترسي به پزشك منتظر مي‌مانند. اين امكان وجود دارد كه از برخي از معاينات پزشكي صرف نظر مي‌كنند زيرا مشغول كار، مدرسه يا ساير تعهدات هستند و در اين روند سلامتي خود را به خطر مي اندازند. سلامت ما بايد در اولويت باشد و دسترسي راحت به مراقبت‌هاي بهداشتي در سراسر ايران كليدي است. ويزيت پزشك در منزل كرج علاوه بر صرفه جويي در زمان و هزينه، اگر بتوانيم مراقبت‌هاي پزشكي را به خانه‌هاي كساني كه به آن نياز دارند بياوريم، مي‌توانيم سلامتي بهتر و كاهش پذيرش در بيمارستان را به دنبال داشته باشيم.

ويزيت متخصص عفوني در منزل

وظايف متخصص عفوني در منزل به شرح زير مي باشد:

  • بررسي وضيعت بيمار

پزشك عفوني درباره ي سابقه ي اجتماعي، حساسيت ها و داروهاي مصرفي اطلاعاتي را بدست مي آورد. سپس از طريق معاينه (ارزيابي تنفس، فشارخون، بثورات جلدي و…) و توجه كردن به علائم، اقدام به تشخيص اوليه بيماري مي كند.

  • تشخيص بيماري عفوني

بر اساس تشخيص اوليه، آزمايشات (خون و…) ، عكسبرداريها (اشعه ايكس_ سي تي اسكن و…)، وتست هاي ميكروسكوپي (مدفوع _ نمونه برداري از بافت،مايع مغزي نخاعي و…) خاص آن بيماري را تجويز مي كند.

  • درمان بيماري عفوني

درمان ها بسته به ماهيت و بارميگروارگانسيم وارد شده به بدن، سرعت رشد عفونت، عفونت هاي چند ميكروبي ، شدت علائم، وتوانايي سيستم ايمني فرد متفاوت است.گاهي باكتري ها مقاوم به درمان(آنتي بيوتيك ) هستند.

  • مراقبت پس از درمان

ممكن است بعد ازعمل جراحي، بدن بيمار دچار عفونت شود. عفونت در بيماراني كه از پروتزها استفاده ميكنند، نيز مشاهده شده است. اگرشاهد عفونت در محل جراحي هستيد از متخصص عفوني كمك بخواهيد.

هزينه ويزيت پزشك در منزل

مراكز و افراد مختلف هزينه هاي متفاوتي را با توجه به خدماتي كه به بيماران ارائه مي دهند، خواهند گرفت. مواردي از قبيل فاصله (دوري يا نزديكي) و ساعتي از شبانه روز كه به حضور پزشك نياز داريد، در تعيين تعرفه ي ويزيت پزشك در منزل تأثير خواهد گذاشت.

خدمات پزشك و پرستاري در منزل شامل خدماتي مي باشد، كه به صورت دائمي در طول درمان بعضي از بيماري ها استفاده مي شود. پزشك بيمار را در منزل معاينه و پس از انجام بررسي هاي لازم درمان هاي موثر جهت بهبودي شخص را ارائه مي كند. پس از برنامه ريزي براي يك برنامه درماني مناسب و در محدوده ي مراقبت از بيمار در منزل، پزشكان به صورت منظم و مرتب بيمار را در منزل ويزيت مي كنند، ولي با توجه به اين كه نيازهاي هر بيمار متفاوت خواهد بود، مي توان ويزيت فوري انجام داد. خدمات پرستاري هم مي تواند با توجه به برنامه درماني به صورت ساعتي، روزانه، هفتگي و يا ماهانه باشد، و قطعاً قيمت و هزينه هاي آن ها متفاوت خواهد بود.

ويزيت پزشك در منزل همدان

ويزيت پزشك متخصص اطفال در منزل

با وجود خدمات ويزيت پزشك متخصص اطفال در منزل ديگر لازم نيست، منتظر نوبت گرفتن براي ويزيت پزشكان اطفال نباشيم، و يا ساعت هاي طولاني در اتاق هاي انتظار كه پر از ميكروب هستند، در تعامل با ديگر كودكان بيمار منتظر بمانيد. اهميت اين موضوع با توجه به همه گيري ويروس كرونا بسيار مهم شد. به خاطر ترس از قرار گرفتن در معرض انواع ويروس والدين را در خانه نگه مي دارد. به همين خاطر بسياري از ويزيت ها و برنامه ي واكسيناسيون كودكان به تاخير افتاده است. 

پزشك متخصص تمام وسايل و ملزومات لازم را كه براي مراقبت از كودك نياز است، را به همراه خود مي آورد، و به اندازه لازم براي تشخيص، درمان و مراقبت براي كودك شما وقت مي گذارد. حتي اگر فرزند شما بيمار نباشد، زماني كه ويزيت پزشك در منزل به طور منظم انجام شود، مي تواند كودك را بررسي كند، واكسيناسيون را تعيين كند، و بينش عميق تري در مورد رفتار، عادات غذايي و موارد ديگر از كودك به دست بياورد.

متخصص اطفال در منزل

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۵۶:۰۷ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی