seo education
seo education

امروزه امنيت و استفاده از راه حل هاي مختلف براي ايجاد اين امنيت و آرامش از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. يكي از ارزان ترين و مطمين ترين روش هاي نصب درب ضد سرقت است. شما با نصب درب ضد سرقت تا حد زيادي جلوي ورود غير مجاز را به داخل ساختمان خود مي گيرد. اگر مي خواهيد درب شما حداكثر امنيت را داشته باشد بايد به خوبي و به درستي آن را نصب نماييد. نصب غير اصولي درب ضد سرقت موجب افت كارايي درب و از بين رفتن امنيت آن مي شود. اگر به دنبال نصاب درب ضد سرقت در تهران و كرج هستيد با سنا درب امن تماس بگيريد. 

درب ضد سرقت يكي از ايمن ترين و مطمئن ترين راه هاست كه امروزه محبوبيت زيادي پيدا كرده است كه خريد و نصب آن به راحتي، با قيمت مناسب و در كمترين زمان انجام ميشود كه در ادامه با توضيح اين موارد پرداخته ايم.

براي خريد و نصب اين محصولات مي توانيد با سنا درب امن تماس بگيريد. هزينه نصب درب ضد سرقت بسته به نوع درب متغيير است به طور مثال درب هاي لابي ضد سرقت به دليل وزن بالاتر و ابعاد بزرگتر، نصب مشكل تري دارند و به طبع دستمزد نصب اين درب هاي نيز بيشتر است. براي استعلام قيمت نصب درب ضد سرقت با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

نصب درب ضد سرقت

اگر هنوز در منزل يا محل كارتان درب هاي قديمي نا امن داريد، پيشنهاد ميكنيم همين حالا براي خريد يك درب ضد سرقت مطمئن اقدام كنيد و سريعا و بدون هيچ سختي آن را روي چهارچوب درب ساختمان نصب كنيد.

نصب درب ضد سرقت داراي يك سري فرايند ها و اصول و استانداردها ميباشد كه اگر اين موارد رعايت شوند كه امنيت كامل را فراهم ميكنند اما اگر به درستي نصب نشوند، ممكن است نتوانيد از قابليت هاي درب بهره ببريد، پس پيسنهاد ميكنيم اين امر را به افرادي متخصص و كاربلد بسپاريد.

درب ضد سرقت هم بهتر است مانند ساير درب ها در مرحله آخر ساخت و ساز نصب شود تا صدمه اي نبيند، مثلا كف چهارچوب بايد اجرا و تنظيم شده باشد تا بتوان درب را اندازه گيري ، ترازبندي و نصب كرد ، اگر غير از اين باشد ممكن است بعد از نصب درب، فضاي كافي براي باز و بسته شدن درب نباشد و همه چيز خراب شود. همچنين ميتوانيد درب را با رنگ مورد نظر خريداري كنيد يا اينكه بعد از نصب درب، آنرا نسبت به سليقتان رنگ آميزي كنيد.

ارتباط با ما: 09125610959

نصب درب ضد سرقت ترك

نصب درب ضد سرقت ترك

درب ضد سرقت ترك از بهترين و با كيفيت ترين و همچنين ايمن ترين درب هاي ضد سرقت ميباشد كه در كشور تركيه با مرغوب ترين متريال و با كيفيت ترين يراق آلات توليد ميشوند و وارد ايران ميشوند و قيمت آنها نيز نسبت به ساير درب ها بيشتر است.

براي نصب اين درب ها ابتدا بايد چهارچوب مخصوص توليد شود و بعد از آن تعويض درب انجام شود.

چارچوب اين درب روي چارچوب قبلي نصب و محكم ميشود و بعد از آن آماده نصب درب ضد سرقت ترك ميباشد.

نكته مهم اين است كه شركت سنا درب امن منحصرا اقدام به توليد چارچوب با ورق آهن 2 ميلي متري مي كند و بيشتر توليدكنندگان اين صنعت از ورق آهن 1.5 استفاده مي كنند.

نصب درب ضد سرقت در تهران و كرج

تهران و كرج از جمله استان هايي هستند كه بيشترين خريد و درخواست نصب درب ضد سرقت را دارند و ما نيز براي راحتي و آرامش افراد مختلف، تيم متخصص و با تجربه شركتمان را براي نصب به محل اعزام ميكنيم.

براي انجام اين امر ابتدا بايد سايز درب انتخاب شود و بعد از آن اقدا به ساخت فريم كرده كه فريم به دو صورت قوطي ۸۰*۴۰ يا ۱۰۰*۴۰ ساخته مي شود كه بايد 1 سانت بيشتر از سايز درب باشد تا هم باد خور داشته باشد و هم درب داخل فريم قرار گيرد..

همچنين فريم بايد به سمت راه پله نصب شود و هر ۴ سانت قوطي ديده شود وگرنه درب به ديوار پاگرد گير كرده و در اين صورت بايد ديوار را برش داد جلوي دربها هميشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب درب ضد سرقت است. اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هست جلوي درب بايد ۲۱۳*۱۱۰ باشد.

نصب در ضد سرقت روي چهارچوب قديمي و معمولي

يكي از مواردي كه در اين زمينه مهم است اين است كه بايد چهارچوب را كلا تعويض كنيم يا اينكه ميتوان درب ضد سرقت را روي چارچوب قديمي و معمولي خودمان نصب كنيم؟

در اين شرايط مهم ترين نكته ابعاد و اندازه چهارچوب ميباشد كه براي درب هاي ضد سرقت چيني و ترك اگر چهارچوب هاي قديمي شما در حد 5/0 يا 1 سانتي متر بزرگ تر باشد مي توان نصب را بدون هيچ دردسري بر روي چهارچوب قديمي انجام داد و در صورتي كه كناره هاي آن مقداري باز بماند توسط نصاب با مصالح سيمان و گچ پوشانده مي شود.

روش هاي نصب انواع درب ضد سرقت

روش هاي نصب درب ضد سرقت

درب هاي ضد سرقت داراي انواع مدل هاي مختلفي هستند كه يكي از بهترين آنها كه با نام درب ضد سرقت فوق امنيتي هم شناخته ميشود، درب ضد سرقت ضد ديلم است.

انواع اين درب ها داراي روش خاصي براي نصب هستند كه در ادامه با اين روش ها كاملا آشنا خواهيد شد.

نصب درب ضد سرقت با رول بولت

روش رول بولت كه با نام نصب درب ضد سرقت بدون فريم هم شناخته ميشود براي زماني كاربرد دارد كه ديوار بتني باشد و مقاومت بالايي داشته باشد.

براي استفده زا اين روش ابتدا بايد با تراز و شاغول از صاف بودن محل نصب مطمئن شويم و همچنين بعد از نصب درب بايد چندين بار درب را باز و بسته كنيد و از عملكرد درست تمام اجزا مطمئن شويد.

وقتي ضلع هاي مختلف را تراز كرديد ف درب را در جايگاهش قرار دهيد و با دريل سوراخ هاي چارچوب را روي ديوار ايجاد كنيد.

بعد از آن رول بولت ها را با پيچ گوشتي و چكش تا انتها وارد سوراخ كنيد و با استفاده از آچار هاي مخصوص رول بولت ها را محكم كنيد.

همچنين در اين امر ميتوانيد چارچوب را با استفاده از ملات ماسه سيمان مقاوم و آستر سازي كنيد.

طبق تحقيقات انجام شده و نظر متقاضيان ، اين روش به عنوان بهترين روش انتخاب شده است كه به صورت فوري هم انجام ميشود.

نصب در ضد سرقت بدون فريم

مجموعه درب ضد سرقت سنا درب امن يكي از شناخته ترين و قديمي ترين مجموعه ها در زمينه ساخت، فروش و نصب انواع درب ضد سرقت ميباشد كه يكي از خدمات ويژه ما نصب درب ضد سرقت بدون فرين انتظار ميباشد كه اگر شما قصد تعويض درب منزلتان را داشته باشيد ميتوانيد از اين روش توسط تجربه و تخصص و مهارت نصابان ما استفاده كنيد.

اين روش با كمترين تخريب، كمترين زمان و مناسب ترين قيمت انجام ميشود و تمام انتظارات شما را هم برآورده ميكند.

نصب با جوش دادن

قبل از اينكه از اينكه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن را انجام دهيد مثلا چند بار قفل و شب بند را باز و بسته كنيد تا از اتصال آنها مطمئن شويد و بعد از اطمينان، درب را از پشت به فريم نزديك كرده و داخل چارچوب قرار دهيد كه براي اين كار هم ميتوانيد از يك شاقول بنايي كمك بگيريد و درب را تراز كنيد.

مراحل انجام اين روش به شرح زير است :

  1. درب فعلي را از جا در بياوريد و با درب جديد تعويض كنيد.درب را از طرفي كه باله ندارد وارد چارچوب كنيد.
  2. درب را كاملا تراز كنيد و باز و بسته شدن آنرا كاملا آزمايش كنيد، سپس در سوراخ هاي مشخص شده در قسمت داخلي چارجوب چند خال جوش بزنيد تا موقتا نصب شود.
  3. زماني كه كاملا از تراز بودن و استاندارد بودن جاي درب مطمئن شديد، درب ضد سرقت را به صورت كامل و اساسي جوش دهيد.

نصب درب بدون تخريب

يكي از نكات و روش ها براي تعويض و نصب، نصب درب ضد سرقت بدون خرابي است كه نصاب با اندازه گيري تمام زوايا چارچوب درب شامل، برآمدگي و فرورفتگي ها، يك تصوير و نمونه مانند شابلون در اختيار كارخانه قرار مي دهد.

نصب درب ضد سرقت كه همراه با تخريب باشد، شرايط را بسيار سخت ميكند و ممكن است باعث نارضايتي صاحب خانه باشد اما نصابابن شركت سنا درب امن اين عمليات را بدون هيچگونه خرابي و به راحتي و سريع برايتان انجام ميدهند و ايمني و راحتي را به شما هديه ميدهند.

نصب درب ضد سرقت با بتن

اگر جنس ديوار شما بتن باشد ميتوانيد زا روش نصب درب ضد سرقت با بتن استفاده كنيد كه از رول بولت هم استفاده ميشود..

در اين روش نصب روي بتن چندين سوراخ زده مي شود البته قبل از آن بايد درب شاغول شود تا مشخص شود آيا درب به صورت صاف و بدون كج بودن قرار گرفته است يا نه در صورتي كه به درستي و صاف روي ديوار قرار گرفته بود شما مي توانيد چند سوراخ براي قرار دادن روي بولت ها با استفاده از مته ايجاد نماييد.

سپس رول بولت ها را تا انتها در سوراخ ها جاي دهيد و سپس با استفاده از آچارهايي كه مخصوص رول بولت مي باشند آنها را سفت نماييد لازم است بدانيد رول بولت ها داراي پرچ هايي مي باشد كه بعد از سفت شدن در داخل بتن قرار ميگيرند . رول بولت ها داراي مقاومت بسيار بالايي مي باشد و مي توانند وزن هاي بسياري را تحمل كنند.

نصب درب ضد سرقت با پيچ سر مته

براي اين روش ابتدا بايد درب را از بسته بندي خارج و چك كنيد.بعد از آن درب را از حالت پشتي در حالت نصب قرار داده و تراز كنيد و باز و بسته شدن درب را تست كنيد، فقط مطمئن شويد تمام لبه هاي درب كاملا تراز هستند.

بعد از انجام اين آزمايش ها قاب درب را از فضا هاي محصور شده به قاب بچرخانيد و مانند روش قبلي، پيچ ها را بايد به تدريج سفت كنيد گام به گام تا تعادل برقرار شود و درب در محل مورد نظر جاي بگيرد، به اين ترتيب درب ضد سرقت شما نصب شده است.

مراحل نصب درب هاي ضد سرقت

مراحل نصب انواع درب ضد سرقت

1 . ساخت درب ضد سرقت

مرحله اول ساخت درب ضد سرقت نسبت به ابعاد و اندازه چهارچوب اصلي ميباشد.

2 . نصب فريم انتظار

اين مرحله هم شامل نصب دقيق فريم درب ميباشد.

3 . نصب يراق آلات درب

نصب تمامي يراق آلات شامل قفل، دستگيره و موارد ديگر ميشود كه نصب قفل ديجيتال درب ضد سرقت از پر درخواست ترين آن است.

لازم به ذكر است كه اين مرحله شامل نصب تمامي اجزا درب ضد سرقت مانند آلارم هشدار و قفل شب بند و ... هم ميشود.

4 . اندازه‌گيري و علامت زدن براي نصب لولا

در اين مرحله بايد از يك نفر كمك بگيريد و مطمئن باشيد كه شكاف 3 ميلي متري وجود داشته باشد و محل لولا را علامت بزنيد.

5 . نصب لولا

اين مرحله هم با استفاده از يك مته 2 ميلي متري انجام ميشود كه بهتر است توسط افراد كاربلد انجام شود.

6 . نصب درب ضد سرقت

اين مرحله هم شامل جدا كردن درب قديمي و تعويض آن با درب جديد ميباشد كه با آن آشنا شديد و كه در اين مرحله بايد از تراز بودن درب حتما مطمئن شويد.

نصاب درب ضد سرقت

نصاب درب ضد سرقت

نصاب درب ضد سرقت فردي با دانش و مهارت و همچنين با تجربه است كه در نصب انواع درب هاي داخلي و خارجي ساختمان توانايي دارد.

ما در شركت سنا درب امن داراي افرادي كاربلد و با تجربه هستيم كه اين امر را به بهترين شكل و به نحو احسنت انجام ميدهند و ميتوانيد براي دريافت خدمات با شماره هاي ما تماس بگيريد.

خدماتي كه نصابان شركت ما ارائه ميدهند عبارتند از :

  • كيفيت تضمين شده
  • تكنسين هاي مجرب
  • تعرفه هاي ارزان براي نصب
  • سرعت ارائه خدمات بالا هنگام درب ضد سرقت
  • نصاب انواع درب ضد سرقت(ترك، ايراني، چيني، تايواني)
  • رگلاژ درب ضد سرقت
  • جايگذاري درب ضد سرقت به جاي درب قديمي
  • تعمير يا تعويض يراق آلات انواع درب ضد سرقت
  • رفع سروصدا انواع درب ضد سرقت
  • نصب درب ضد سرقت ترك، طرح ترك، چين و درب ضد سرقت ايراني
  • نصب درب ضد حريق و جداره آلومينيوم نرمال

نصاب درب ضد سرقت در شرق تهران و غرب تهران

چنانچه ساكن شرق تهران و يا غرب تهران هستيد و تمايل به نصب درب ضد سرقت داريد تنها با يك تماس مي توانيد با اطمينان خاطر كار خود را به نصابان درب ضد سرقت سنا درب امن بسپاريد.

نصاب درب ضد سرقت در شمال تهران و جنوب تهران

شمايي كه در شمال و يا حتي جنوب تهران ساكن هستيد به هيچ وجه نگران نباشيد سنا درب امن آماده خدمت رساني به شما عزيزان در هر نقطه از تهران مي باشد. و اين تضمين را ميكنيم كه ابتدا با مشاوره رايگان سپس با ارائه مجموعه اي از دربهاي ضد سرقت متنوع و با كيفيت و ارسال سريع نصابان به محل نصب رضايت شما مشتريان عزيز را كسب نماييم.

هزينه و قيمت نصب درب ضد سرقت

همانطور كه گفته شد شما خودتان ميتوانيد نصب درب را انجام دهيد اما ممكن است اين كار را نتوانيد به درستي انجام دهيد و باعث اجاد مشكلاتي شويد.

در همين راستا ميتوانيد با شماره هاي ما تماس بگيريد و درخواست اعزام نصاب به منزل در تهران و كرج و حومه باشيد.

اجرت نصاب درب ضد سرقت در شركت ما نسبت به ساير شركت ها بسيار كمتر است زيرا رضايت كامل مشتريان هدف اصلي سنا درب امن است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خريد و نصب درب ضد سرقت،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۱۸:۰۹ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی