seo education
seo education

نوار نقاله ناوداني به عنوان يكي از كاربردي ترين و بهترين نوع نوار نقاله هاي صنعتي موجود در بازار مي باشد، كه قابليت ساخت و طراحي در اندازه هاي مختلف با توجه به نياز مشتريان را دارد. استفاده از اين دستگاه باعث شده است، تا شما بتوانيد از يكي از مدرن ترين سيستم‌ هاي هدايت و حمل و نقل براي جا به جايي و بارگيري محصولات مختلف استفاده كنيد. اين مدل از نوار نقاله ها به خاطر داشتن قرقره و تسمه آهني مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن نسبت به حمل و نقل و جا به جايي محصولات اقدام كنند. به نوار نقاله ناوداني كانواير هم گفته مي شود، و جهت جابجايي و انتقال قطعات و يا محصولات در بيشتر صنايع استفاده مي شود. استفاده از اين دستگاه به عنوان يكي از كم ترين هزينه ها و پربازده ترين نوع روش هاي حمل مي باشد. از اين نوار نقاله مي توانيد در سيستم حمل معادن، صنايع متالوژي، صنايع غذايي، صنايع بسته بندي و… استفاده كنيد.

نوار نقاله ناوداني 

مشخصات نوار نقاله ناوداني 

  • تمام قطعات و مواد اوليه به كار گرفته شده در توليد نوار نقاله ناوداني بايد درجه يك و مرغوب باشند. لايه بالايي و زيرين آن از پلاستيك مرغوب مي باشد، و تار و پود آن بايد مقاومت و استحكام لازم را داشته باشد.
  • در نوار تسمه هاي ساده كه جهت جا به جايي مواد يكسان استفاده مي شود، سطح نوار بايد بدون برآمدگي و كاملاً صاف و يكنواخت باشد.
  • بيشترين قدرت كشش را داشته باشد.
  • مقاوم در برابر ضربه 
  • حمل كالاهايي با وزن بالا 

ساخت نوار نقاله ناوداني

ماشين سازي هاي كه در زمينه ي توليد نوار نقاله هاي ناوداني در حال فعاليت هستند، اين دستگاه را در ابعاد و اندازه هاي مختلف طراحي و توليد مي كنند. علاوه بر اندازه، نوار نقاله ها از نظر ضخامت و رنگ نيز با هم تفاوت‌ هايي دارند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم، اين دستگاه به جا به جايي بارها از يك نقطه به نقطه ي ديگر كمك مي كنند، و متشكل از دو يا چند قرقره به همراه حلقه‌ اي بي‌ انتها از تسمه يا نوار است، كه به كمك آن‌ ها حمل بار انجام مي‌ شود. بعضي از صنايع از نوار نقاله ناوداني جنس فلزي و برخي ديگر از جنس لاستيكي استفاده مي كنند، ولي نوع لاستيكي آن بيشتر كاربرد را دارد.

كاربرد نوار نقاله ناوداني

با توجه به اين كه اين نوع از روش هاي بارگيري نسبت به برخي روش‌ هاي ديگر از بازدهي بالاتر و هزينه ي كمتري برخوردار است، توانسته است، در سيستم معادن، صنايع متالوژي، صنايع بسته‌ بندي، صنايع غذايي و… مورد استفاده قرار بگيرند. نوار نقاله ناوداني از ناودان‌ هاي كوچك و بزرگي برخوردار است، كه با وجود اين ناودان‌ هاي اجسام و محصولات ريز بدون اين كه در طول مسير دچار ريزش شوند، به نقطه مورد نظر جا به جا مي‌ شود.

خريد نوار نقاله ناوداني

اگر در كسب و كار مورد نظر خود براي جا به جا كردن كالاهاي مختلف احتياج به سازه اي ساده داريد، نوار نقاله ناوداني به عنوان بهترين گزينه براي انتخاب مي باشد. در صورتي كه قصد خريد نوار نقاله ناوداني داريد، مي توانيد با كارشناسان ما در مجموعه تماس گرفته، و پس از كسب اطلاعات مورد نياز خود در مورد ابعاد و اندازه ي دستگاه نسبت به خريد اقدام كنيد.

قيمت نوار نقاله ناوداني

قيمت نوار نقاله ناوداني

قيمت نوار نقاله ناوداني با توجه ابعاد و اندازه اي كه قرار است، نوار نقاله طراحي و ساخته شود، متغير مي باشد. علاوه بر اين مورد نوساناتي كه در مورد خريد مواد اوليه و قطعات وجود دارد، باعث مي شود، تا قيمت ثابتي براي اين دستگاه در نظر نگيريم. جهت اطلاع از قيمت به روز محصول با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

https://shirzadmachine.com/post/49/%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۰۵:۰۷ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی