seo education
seo education

داكت اسپليت ايران رادياتور يكي از جديدترين محصولات شركت قديمي و صاحب نام ايران رادياتور است كه به تازگي وارد بازار سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي شده است. گروه صنعتي ايران رادياتور كه از گذشته‌ هاي دور در زمينه توليد انواع رادياتور و پكيج فعاليت مي كند، در سال‌هاي اخير قدم در عرصه توليد سيستم‌ تهويه مطبوع نظير كولر گازي و اسپليت نهاده است. كولر گازي ايران رادياتور نخستين محصول سرمايشي و گرمايشي اين شركت است كه پس از استقبال گسترده در ايران و حتي كشورهاي منطقه، اين شركت را برآن داشت اقدام به توليد داكت اسپليت نمايد.

به دليل كاربرد گسترده و بازار خوب انواع داكت اسپليت‌، بسياري از توليد كنندگان داخلي به سمت طراحي و توليد اين محصولات متمايل شده اند. شركت ايران رادياتور نيز با سال‌ها تجربه در اين صنعت، توانسته با بهره گيري از تكنولوژي روز دنيا از جديدترين توليدات خود رونمايي نمايد. بيتا سرويس به عنوان نمايندگي ايران رادياتور عهده دار عرضه انواع داكت اسپليت ايران رادياتور مي باشد.براي ثبت سفارش خريد و اطلاع از مشخصات اين محصولات با بيتا سرويس تماس بگيريد.

براي خريد و اطلاع از قيمت داكت اسپليت با بيتا سرويس تماس بگيريد.

02133060066

 

داكت اسپليت ايران رادياتور,قيمت داكت اسپليت ايران رادياتور,خريد داكت اسپليت ايران رادياتور


داكت اسپليت‌هاي ايران رادياتور از 5 سال ضمانت تعويض كمپرسور و 18 ماه گارانتي قطعات فني توسط شركت ايران رادياتور برخوردار مي باشند.

انواع داكت اسپليت ايران رادياتور 

گروه صنعتي ايران رادياتور مجهز به پيشرفته ترين ماشين آلات در خط توليد كارخانه مي باشد به همين جهت همواره محصولاتي طبق جديدترين تكنولوژي هاي دنيا توليد و ارائه مي نمايد. اين گروه توليدي با بهره گيري از فناوري هاي روز داكت اسپليت هايي با كيفيت و كارايي فوق العاده عرضه مي نمايد. داكت اسپليت ايران رادياتور در نوع معمولي و اينورتر با ظرفيت هاي 18000 تا 60000 بي تي يو برساعت توليد شده و با عملكرد سرد و گرم مناسب استفاده در ساختمان هاي اداري،تجاري و مسكوني مي باشد. اين گروه از كمپرسور روتاري ويژه مناطق معتدل و مرطوب بهره مي برد و نوع گاز بكار رفته در كمپرسورها R410 سازگار با محيط است. 

راهنماي خريد داكت اسپليت ايران رادياتور

  •  قبل از خريد داكت اسپليت ايران رادياتور با نمايندگي معتبر اين شركت و متخصص در اين زمينه به صورت تلفني جهت تعيين ظرفيت بار سرمايشي و گرمايشي محيط ، نوع دستگاه داكت اسپليت مشاوره انجام شود و يا بخواهيد تكنسين از محل نصب بازديد نمايد.
  • توجه به نوع و ظرفيت داكت اسپليت.لازم به ذكر است محاسبه مقدار ظرفيت داكت اسپليت بايد نظر كارشناسان و متخصصان صورت بگيريد تا بعد از خريد مطمئن باشيد كه ظرفيت بالاتر از نياز يا كمتر از آن را انتخاب نكرده ايد و سيستم شما مناسب است.
  • در زمان خريد داكت اسپليت به موارد مهم ذكر شده توجه نماييد ، علامت اختصاري ( Db ) صداي پايين ، كم مصرف بودن انرژي برق با نشانه برچسب (A) اينورتر ، (EER ) با بازدهي بالا ، گاز مبرد مصرفي (R410) كه دوستدار محيط زيست است و ميزان هوادهي كه با علامت اختصاري (CFM). در داكت اسپليت ايران رادياتور تمام موارد فوق رعايت شده و شما محصولي با كيفيت را خريداري خواهيد كرد.
  •  يكي از موارد مهم بعد از خريد داكت اسپليت ايران رادياتور ،نصب و راه اندازي مي باشد. شما با در دست داشتن برگه گارانتي و تماس با خدمات پس از فروش ايران رادياتور و اعلام ادرس محل نصب و مدل ، سريال دستگاه شما را در ليست انتظار قرار ميگريد و معمولا نصب دستگاه بين 24- 72 ساعت كاري تكنسين اعزام مي شود.

نصب داكت اسپليت ايران رادياتور

براي نصب داكت اسپليت، ابتدا بايد يك مكان مناسب براي قرار دادن كندانسور در نظر بگيريد چرا كه با قرار گرفتن آن در مقابل آفتاب و يا روي زمين قرار گرفتن آن باعث اختلال در عملكرد آن خواهد شد.
سپس بهتر است كه مرحله نصب هواساز اسپليت را شرح دهيم كه بايدمد نظر داشته باشيد يك تيكه از سقف كاذب كه درون راه پله و يا يك مكان كه رفت و آمد زيادي در آن صورت نمي گيرد را در نظر بگيريم و آن را به صورت حرفه اي درون سقف جا گير كنيم پس از آن بايد كانال كشي به تمام اتاق‌ها و … انجام شود.
در مرحله بعدي از نحوه نصب بايد كندانسور و هوا ساز به وسيله لوله‌هاي مسي و پلاستيكي به يكديگر متصل گردد.و در مرحله آخر بايد به درستي برق را به دستگاه متصل نموده و آن را امتحان كنيد در صورتي كه مشاهده كرديد به درستي كار مي‌كند و صداي عجيب نشنيديد نصب داكت اسپليت به درستي انجام شده است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۹:۲۲ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی