seo education
seo education

يكي از روش‌هاي تشخيص و برطرف كردن بيماري‌هايي كه ممكن است به آن دچار شويم، انجام آزمايشات و نمونه‌گيري است. انجام آزمايشات به خودي خود سبب رفع بيماري نمي‌گردد بلكه متخصصين و پزشكان از اين روش به وجود بيماري و هم‌چنين ميزان شدت و ضعف آن پي مي‌برند. علي رغم تمام ويژگي‌هاي مثبتي كه انجام آزمايشات دارد، دشواري و پيچيدگي‌هايي نيز در اين مسير مشاهده مي‌شود؛ همچون منتظر ماندن براي مدت زمان طولاني، حضور در ساعت مشخص براي انجام آزمايشات، طي كردن مسير پر ترافيك و شلوغ و... مي باشد.

آزمايش خون در منزل

ويژگي‌هاي انجام آزمايشات در منزل كرج

نمونه گيري و انجام آزمايشات در منزل مانع از حضور و مراجعات غير ضروري به مراكز پزشكي، درماني و بيمارستان‌ها مي‌گردد. تردد در اين اماكن بسيار زياد است در نتيجه لزوم شناخت مراكز پرستاري كه خدمات انجام آزمايشات و چكاپ را ارائه مي‌دهند، بسيار مهم و باارزش تلقي مي‌شود. 

به عنوان نمونه در صورتي كه فردي دير هنگام در نيمه شب نياز به خدمات درماني داشته باشد، تصور كنيد به جاي اينكه در آن لحظه به دنبال مراكز و بيمارستان‌هايي باشد كه خدمات ارائه مي‌دهند، مي‌تواند به راحتي از خدمات ويزيت پزشك در منزل كرج بهره‌مند شود. 

مزاياي انجام آزمايش در منزل كرج

  • خدمات رساني در سريع‌ترين زمان

  • امكان ارائه خدمات در تمامي مناطق كرج

  • هزينه مقرون به صرفه ومناسب

  • برخورداري از بهترين و مجهزترين آزمايشگاه و پزشكان در كرج

  • ارائه تمامي خدمات آزمايشگاهي 

  • دريافت و تفسير نتيجه به صورت آنلاين و در كم‌ترين زمان ممكن 

انواع آزمايشات در منزل كرج

براي كسب اطمينان و دستيابي به صحت عملكرد بدن، لازم است آزمايشاتي انجام شود تا پزشك متخصص به يك نتيجه‌گيري كلي از نحوه عملكرد بدن برسد. از طريق انواع آزمايشات خون و ادرار مي‌توان ميزان خروجي‌هاي مواد زائد را تشخيص داد و در صورتي كه بدن در شرايط نرمال واقع شود، تعادل ايجاد مي‌شود كه تشخيص اين امر از طريق انجام آزمايشات خون و ادرار ممكن مي‌گردد. 

آزمايش خون در منزل كرج 

در صورتي كه پزشك متخصص آزمايش خون را تجويز نموده باشد و براي شما امكان حضور در مراكز آزمايشگاهي ميسر نباشد، مي‌توانيد خدمات آزمايش خون در منزل كرج را انتخاب نموده و پرستار براي انجام آزمايش خون در منزل شما حضور پيدا نمايد، نمونه گيري را انجام دهد. نحوه نمونه گيري خون بر اساس پروتكل‌هاي وزارت بهداشت انجام مي‌شود و لازم به ذكر است كه نمونه گيري و انجام آزمايشات به صورت شبانه‌روزي توسط بهترين پرستاران و در تمامي مناطق كرج مي‌باشد. انجام آزمايش در منزل كرج براي تشخيص بارداري، نوع گروه خوني، ابتلا به ايدز، ابتلا به كم‌خوني و يا فشار خون، انواع سرطان‌ها و.. كاربرد دارد. 

آزمايش ادرار در منزل كرج

نمونه‌گيري ادرار در منزل به منظور تشخيص و شناسايي بهتر و دقيق‌تر بيماري‌هاي عفوني، ديابت، مشكلات كليوي، سنگ كليه و.. كاربرد دارد. نمونه‌گيري و آزمايش ادرار توسط بهترين پرستاران مجموعه و به صورت شبانه روزي و 24 ساعته امكان‌پذير است. نمونه گيري با هر شرايط سني اعم از كودكان، بزرگسالان، سالمندان انجام مي‌شود. 

نكات مهم بعد از انجام آزمايش خون

  1. از مصرف آسپرين و الكل بعد از انجام آزمايش خودداري شود.

  2. از كمپرس سرد در محل نمونه‌گيري خون استفاده نماييد. 

  3. در صورتي كه ضعف پس از انجام آزمايش در منزل ادامه دار شد، حتما با پزشك مشورت نماييد. 

  4. از انجام فعاليت‌هاي سنگين خودداري نماييد. 

هزينه آزمايش خون و ادرار در منزل كرج

هزينه آزمايش در منزل با توجه به پارامترها و مولفه‌هايي همچون نوع تست، مسير طي شده پرستار، نوع لوازم استفاده شده، دريافت ديگر خدمات به صورت همزمان و...  تعيين مي‌گردد. بنابراين نمي‌توان مبلغ تعيين شده و دقيقي را عنوان نمود. استفاده از خدمات آزمايش خون و ادرار در منزل فوائد و مزايايي همچون دسترسي آسان و بدون معطلي براي انجام آزمايشات را به همراه دارد. از جمله مراكز معتبر براي دريافت خدمات درماني و آزمايشي در منزل، مجموعه چتر فيروزه‌اي است كه براي انجام آزمايشات در منزل يك فرد متخصص همراه با تجهيزات به روز را براي نمونه گيري به منزل يا محل كار شما ارسال مي‌نمايد. هزينه آزمايشات در منزل از طريق مجموعه سلامت نوين از پيش تعيين شده است در صورت نياز مي‌توانيد با كارشناسان مربوطه در ارتباط باشيد. 

ارتباط با سلامت نوين: 09129611307

https://salamatnovin.com/post/23/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آزمايش در منزل، سلامت نوين،
موضوع:
[ ۱۱ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۰:۵۵ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی