seo education
seo education

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد محصولاتي كه وزن زيادي ندارند را بسته بندي كنيد تا هنگام جا به جايي و انبار كردن محصولات با مشكل رو به رو نشويد. طراحي اين مدل از دستگاه استرچ پالت به گونه اي مي باشد كه براي قرارگيري در كارگاه و يا كارخانه نياز به فضاي زيادي نداريد.

دستگاه استرچ پالت چيست و از كجا آن را تهيه كنيم؟

در صورتي كه قصد خريد استرج پالت صفحه گردان را براي سلفون پيچي محصولات خود را داريد بايد توجه داشته باشيد كه ظرفيت خط توليد كسب و كار شما چقدر مي باشد و متناسب با تيراژ و وزن پالت ها در صورت مناسب بودن اين دستگاه را براي خريد انتخاب كنيد. اين مدل از دستگاه بسته بندي به گونه اي طراحي و توليد شده است كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد بدون مشكل نسبت به بسته بندي محصولات مد نظر خود اقدام كنيد. استفاده از اين دستگاه به شما كمك مي كند تا بتوانيد بسته بندي پالت ها را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهيد. با توجه به اين كه اين كه استرچ جزو استرچ پالت هاي اتوماتيك محسوب مي شود براي بسته بندي محصولات نياز به اپراتور نخواهد داشت. بعد از سلفون پيچي محصولات با استفاده از اين دستگاه به هيچ عنوان هيچ گونه درز و شكافي بر روي بسته بندي وجود ندارد كه امكان نفوذ رطوبت، گرد و خاك، آلودگي و... فراهم كند. در صورتي كه براي بسته بندي استرچ پالت دستي انتخاب كرده باشيد ممكن است ميزان خطا در بسته بندي محصولات بالا برود و باعث شود تا خسارت جبران ناپذيري به كسب و كار شما وارد شود.

صفحه گردان‌ هاي در نظر گرفته شده براي اين دستگاه به صورت همه كاره هستند، و براي آغاز فرآيند مربوط به سلفون پيچي پالت ها بر روي اين صفحه ها قرار داده مي شود. هم چنين بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه اين دستگاه مجهز به غلطك هاي مختلف و ابعاد پالت هاي آن متغير مي باشد. وجود صفحه گردان امكان چرخش محصولات مختلف كه نياز به بسته بندي دارند را فراهم مي كند. اين چرخش كمك مي كند تا سلفون به دور محصول پيچيده شود. 

به طور كلي مي توان گفت كه دستگاه هاي استرچ پالت صفحه گردان در دو مدل دوبل و معمولي طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شود. در مورد مدل دوبل بايد بگوييم كه اين دستگاه داراي دو صفحه گردان مجزا مي باشد و شما مي توانيد محصولات مد نظر خود را بر روي هر يك صفحه ها قرار دهيد. با توجه به اين كه هر دو صفحه به صورت همزمان با هم بسته بندي محصولات را انجام مي دهند گزينه ي مناسبي براي خريد مي باشد.

استرچ پالت صفحه گردان

قيمت استرچ پالت صفحه گردان

قيمت استرچ پالت صفحه گردان با توجه به فاكتورهاي مختلفي اعم از مدل، ابعاد، نوع نايلون استرچ، شرايط بازار تعيين مي شود. با توجه به اين كه به خاطر نوسانات موجود در بازار نمي توان قيمت ثابتي را براي دستگاه در نظر گرفت بهتر است با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و نسبت به خريد دستگاه استرچ پالت اقدام كنيد.

نحوه كاركرد دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به چه صورتي مي باشد؟

در مورد نوع كاركرد اين دستگاه بايد بگوييم كه براي شروع فرآيند بسته بندي نياز است تا پالت محصولات بر روي صفحه گردان قرار بگيرد و بعد از آن با گره زدن لبه ي نايلون استرچ پالت به قسمتي از پالت نياز تا برخي از تنظيمات مربوط به ميزان كشش سلفون در اين مرحله انجام شود. هم چنين شما مي توانيد ميزان چرخش نايلون را با استفاده از صفحه ي كه براي اين كار در نظر گرفته شده است انجام دهند. در بخش بالايي و پاييني دستگاه نايلون استرچ براي مدت كوتاهي مكث مي كند تا بتواند پالت را محكم و بعد از آن با گردش كامل استرچ به دور آن و تنظيم تعداد لايه هاي نايلون استرچ از حمله كارايي محسوب مي شود كه بايد انجام دهيد.

مشخصات فني استرچ پالت صفحه گردان

مشخصات كلي
  • مجهز به محل بولت بر روي زمين 
  • امكان تعدادي زيادي پالت در هر ساعت براي شما فراهم شده است
  • مجهز به سنسور تنظيم ارتفاع 
  • بسته بندي محصولات به صورت حركت دوراني و بالا و پايين شدن اهرم نايلون استرچ و چرخش دكل صفحه گردان دستگاه انجام مي شود.
ابعاد دستگاه 250*150*250
ولتاژ ورودي 220 تك فاز
توان مصرفي 1kw
توان تحمل وزن 1000kg و2000
ظرفيت پالت 10-15عدد در ساعت
وزن دستگاه 600kg
سيستم انتقال موتور گيربكس
رنگ دستگاه پودري الكترواستاتيك
حداكثر ابعاد پالت 120*120*220
سيستم كنترل plc

مزاياي انتخاب استرچ پالت صفحه گردان براي بسته بندي

  • آماده سازي و راه‌ اندازي اين دستگاه بسيار راحت و بدون دردسر مي باشد.
  • ابعاد اين دستگاه به نسبت ديگر مدل ها كوچك مي باشد و براي قرارگيري نياز به فضاي كمي دارند.
  • هزينه ي مربوط به حمل‌ و نقل را كاهش مي دهد.
  • كمك به كاهش وزن بسته‌ بندي 
  • افزايش سرعت مراحل مربوط به بسته‌ بندي محصولات
  • جلوگيري از ورود هر گونه عامل خارجي اعم از حشره، گرد و غبار، رطوبت و... به داخل بسته بندي 
  • امكان بسته بندي محصولات مد نظر شما را در كوتاه ترين زمان ممكن فراهم مي كند.
  • امكان استفاده از اين دستگاه در صنايع توليد و عرضه محصولات مختلف كه تيراژ متناسب با اين استرچ را دارند را امكان پذير مي كند.
  • كمك به افزايش استحكام روي پالت ها

استرچ پالت صفحه گردان

فيلم استرچ چيست؟

با توجه به اين كه برخي از كسب و كارها براي اين كه بتوانند محصولات توليدي خود را راحت تر جا به جا كنند نياز است تا آن ها را بر روي پالت قرار بدهند تا جا به جايي اين محصولات توسط ليفتراك بدون مشكل انجام شود. قرارگيري اين محصولات بر روي پالت ها به اين خاطر مي باشد كه بتوانند از محصولات توليدي محافظت كنند. سلفون هايي كه قرار است براي بسته بندي محصولات مورد استفاده قرار بگيرند نايلون استرچ مي باشند. اين نايلون ها به خاطر اين كه خاصيت كشساني فوق العاده اي دارند بسته بندي را راحت تر مي كنند. نكته ي مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه هر چقدر ضريب كشش بيشتر باشد، استحكام بسته بندي ها بالاتر مي رود. نايلون هاي استرچ در مدل هاي مختلف (يك لايه تا پنج لايه) توليد مي شوند و شما مي توانيد با توجه به بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد يكي از مدل هاي آن را انتخاب كنيد.

https://stretch-pallet.com/product/1/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۴۸:۲۲ ] [ geekgirl ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی